martes, 27 de septiembre de 2011

TRABAJANDO CON LA PDI

En clase de los Pingotas empezamos a utilizar la PDI con un LIM muy sencillo , para que los más peques empiecen a familiarizarse con este programa que manejaremos mucho a lo largo del curso.

domingo, 25 de septiembre de 2011

PRIMEIRO DÍA PARA OS COCOS

O 12 de setembro comenzamos o curso no aula dos cocos con novos alumnos/as. Anxo Bercero, Alejandra, Laura, Carolina, Anxo Rivas e Candela estarán este ano cos cocos de primaria: Raúl, Sarah, Alicia, Claudia e Sara. Sen dúbida un gran equipo que de seguro funcionará ás mil maravillas.
Fixádevos o que lle prepararon á profe mentres xogaban coa plastilina e o ben que están organizando diferentes espacios da aula rotulando cos seus nomes.
De novo os cocos veñen con ganas de traballar e despiden este primeiro día coa "canción del cocodrilo".
Mandámoslle un bico enorme ós compañeiros do ano pasado: Sofía, Yago, Martin, Victor e Mateo esperando que o pasen xenial no novo cole.

Ata Mañán

O PRIMEIRO LIM DOS PINGOTIÑAS

Vamos a empezar a utilizar xa o LIM de xeito autónomo , as primeiras actividades serán para coñecernos mellor, recoñecer o noso nome e o dos compañeiros,atopar parellas e facer puzles.
Aínda que é un pouco latoso estar a escoitar a profe de seguido farémolo así nos primeiros LIM para que vaian coñecendo a dinámica das diferentes actividades.

Empezamos a aprender xogando co noso nome??



sábado, 24 de septiembre de 2011

HAI RAZÓNS PARA CRER NUNHA ESCOLA MELLOR

A profe Vero, que os Pingotas e os Cocos coñecen ben ,colocou este post no seu blog que compartimos plenamente, por que SI cremos nunha escola mellor

Nestes tempos tan difíciles, onde a imaxe dos mestres está polo chan e parece que somos uns vagos que non facemos máis que queixarnos de vicio, sempre aparece alguén que nos recorda porque estamos aquí e porque facemos o que facemos. Quero compartir con todos vos este vídeo precioso que compartiu comigo Domingo Méndez, un mestre de secundaria que coñecín no TECNONET e que volvemos coincidir no Educaparty de Valencia. O vídeo foi feito por un cole de Tenerife, o CEIP MARÍA ROSA ALONSO e verdadeiramente representa os sentimentos de moitísima xente que estamos dentro da escola e aos que nos encanta o noso traballo. Espero que vos guste.




viernes, 23 de septiembre de 2011

PICANDO Y TRABAJANDO EL ESQUEMA CORPORAL

Picar requiere una destreza y coordinación muy grande, a pesar de ello los Pingotas lo hacen muy bien , hoy a los más pequeños les tocó picar un gran círculo, los mayores añadieron además un cuadrado , una vez picado tocaba poner dentro otra figura geométrica igual a la que ya se había picado .

Una cara a la que le faltaban partes fué otra de las actividades, primero vemos qué es lo que tenemos nosotros en la cara y luego comprobamos que al dibujo le faltaban varias de ellas. Empezamos así a trabajar nuestro esquema corporal .



CÓMO FUNCIONA LA PDI

Las TIC forman parte de nuestras herramientas de trabajo, empezamos por conocer la PDI, Pablo.R fué el encargado de enseñar a los más peques cómo funcionaba.


UN ABEJONEJO LLEGA A CLASE DE LOS PINGOTAS

Este verano , la profe tuvo que ir a comprar unas medicinas a una farmacia de Santiago,al entrar vió un animalito de peluche muy chulo, así que le preguntó al farmaceutico que la atendió , cuántas cosas tendría que comprar para que se lo regalara y poder traerlo al cole para los Pingotas y los Cocos,él fué muy muy bueno y metió al ABEJONEJO en una bolsa y nos lo mandó de regalo ,por lo que aprovechamos para darle las gracias públicamente , por que la profe ya había intentado conseguirlo sin resultado.

Pero ahora tocaba saber de qué animalito se trataba, por que tuvieron que adivinarlo.

Muchas gracias a la farmacia de Dñª Mercedes Domínguez por colaborar con nosotros.

martes, 20 de septiembre de 2011

UXÍA ES HOY LA JEFA

Desde el primer día en que llegamos al cole empezamos a conocer todas las rutinas , una de ellas y que realiza el encargado del día, es el control de asistencia,el Viernes pasado Uxía fué la jefa y ella tenía que encargarse de hacerlo , sólo llevabamos 4 días de cole , por lo que le pedí a Pablo si la ayudaba en caso necesario , no hizo falta por que Uxía lo hizo genial ella solita.

lunes, 19 de septiembre de 2011

LOS PINGOTAS SE VEN EN EL ORDENADOR

A los Pingotas les gusta mucho verse en el ordenador, hoy les vimos en su primer día de cole ,la verdad es que fué muy divertido , por que mientras los mayores l veían con tranquilidad, por que ya están muy acostumbrados, los peques reaccionaron dando palmas , grandes risotadas, en fin , lo mejor es verles .


domingo, 18 de septiembre de 2011

PINTANDO CON PINCEL

Hoy trabajamos con los pinceles, fuimos utilizando los diferentes colores poco a poco , cada uno pintaba lo que quería , mezclaban los colores o los separaban para crear sus obras . El resultado lo teneis expuesto en las ventanas de la clase para que podais disfrutarlo todos.

martes, 13 de septiembre de 2011

SEGUNDO DÍA DE COLE PARA OS PINGOTAS

E seguimos a coñecernos , a aprender as rutinas da clase , compartir, xogar xuntos...


lunes, 12 de septiembre de 2011

O NOSO PRIMEIRO DÍA NA ESCOLA DE CASALONGA

O noso primeiro día na escola transcurriu de maravilla, ao longo de toda a mañá fixemos moitas actividades ,descubrimos os diferentes recantos da clase,xogamos xuntos e pasámolo moi ben . Aínda que tivemos algunha bágoa o entrar penso que estes novos Pingotas van a ser un gran equipo!!

Empezamos a nosa andaina investigadora. A escola de Casalonga xa ten a todos os seus científicos dispostos a aprender !!

OS NOVOS PINGOTAS

Comenzamos este curso presentándo a los nuevos Pingotas .

Bienvenidos a la escuela de Casalonga!!


domingo, 11 de septiembre de 2011

O NOSO HORTO MEDRA UN POUCO MÁIS

Fai uns días dende o Concello mandaron unha brigada para que limparan e moveran a area dos areeiros da nosa escola, aproveitando que tiñan unha máquina que pensamos podía servir , pedímoslle si nos facían o favor de ampliar un pouquiño o horto , por que somos moitos e non nos collen os cultivos , meu dito meu feito , nun momentiño tiñamos unha ampliación para poder prantar este curso todo o que queiramos .

Moitísimas gracias , tanto aos operarios da brigada pola súa amabilidade como o Concello de Teo por procurar que as escolas estén axeitadas.

Hoxe inauguramos un novo curso VOZNATURA, baixo o lema " Reforestemos" onde as árbores serán as protagonistas.

No video vese ben cómo era o noso hortiño e como vai ser neste novo curso


sábado, 10 de septiembre de 2011

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2011-2012

Este é o calendario escolar para o presente curso académico. 
COMEZO E REMATE DO CURSO
VACACIÓNS
PERÍODOS NON LECTIVOS